Otázka v sekci Chcete se zeptat

Změna správce a vyúčtování služeb

Naše SVJ ukončilo smlouvu k 30.9.2016 se správce domu, který nám zajišťoval správu domu (údržbu, revize, zpracování účetnictví, vyúčtování služeb, evidence dlužníků a veškeré další činnosti související se správou domu).
Správce odmítl k 30.9.2016 provést vyúčtování služeb a zúčtování záloh na každého vlastníka z důvodu, že dle zákona se vyúčtování záloh na služby zpracovává pouze 1x ročně, a to vždy k 31.12.
Pro nového správce, kterého máme od 1.10., by to znamenalo účtovat všechny doklady zase od ledna, aby nám mohl vyúčtování služeb zpracovat za celý kalendářní rok, nikoliv jen za jeho období 10-12/2016.
Žádám o radu, zda původní správce nám musí zpracovat vyúčtování záloh na služby na
každého vlastníka za období 01-09/2016? Děkuji.

Renata Koppová

Tento dotaz byl už možná zodpovězený v sekci Rady a návody